12 złotych reguł Metody Pilates

Wiadomo, że najlepiej byłoby, gdyby efekty ćwiczeń można odczuć natychmiast. Niestety jest to niemożliwe. Istnieją jednak zasady, których przestrzegając, odczujesz dobroczynny wpływ ćwiczeń pilates na swój organizm naprawdę błyskawicznie.

 

  • Zawsze zaczynaj od rozgrzewki.
  • Nie spiesz się! Im wolniej ćwiczysz, tym lepiej.
  • Ćwicz zgodnie z rytmem swego oddechu.
  • Wkładaj cały wysiłek w wydech.
  • Przy wydechu wciągaj pępek ku kręgosłupowi.
  • Kontroluj swoją postawę.
  • Skoncentruj się na tym, co i jak robisz.
  • Siłę mięśni brzucha rozwijaj powoli - jeżeli uwypuklają się one podczas ćwiczenia, zrób przerwę.
  • Ruch ramion zaczynaj od mięśni najszerszych grzbietu i czworobocznych, a nie od samych ramion.
  • Ważna jest jakość a nie ilość! Stosuj się do podanej liczby powtarzanych ćwiczeń.
  • Ćwiczenia Pilates wykonuj regularnie, najlepiej codziennie.
  • Tylko dzięki wytrwałości uzyskasz łądną i zgrabną sylwetkę.
 

Koszyk online

Twój koszyk jest pusty.

Panel klienta





Opinie klientów

http://bestpillsforsale.com/buy-generic-lamisil-pills-cream-online-terbinafine-price/ terbinafine buy online http://www.firstrxmedstore.com/buy-cheap-generic-doxycycline-online-without-prescription/ purchase doxycycline no prescription